Inga sysselsättningsproblem

Absolut inte... dels så håller Neo mina öron skarpt sysselsatta, jag fattar inte att han orkar!?! Han pratar heeeeeela tiden!!
"- Du behööööver inte prata hela tiden!" , säger mamman med skavsår i öronen.
"- Jooo, det behöver jag!", svarar sonen med ett stort leende på läpparna.



Tidigare imorse så kom Hilding in och ville ha beröm...han hade nämligen fångat en fågel som han stolt tog med sig in och la på golvet framför mina fötter. Problemet var bara att fågeln fortfarande levde, så den började flaxa iväg inne i köket. Efter mycket om och men, skrik och fösande, så fångade Hilding fågeln igen och tog med sig den ut igen. Ute på gräsmattan fortsatte leken, men till sist så lyckades fågeln fly...men frågan är bara om den klarar sig...

Efter det så tog jag mig an den lilla (?!) tvätthögen som skulle strykas...



...men halvvägs igenom, så gav jag upp. Nu ska vi bege oss ut en sväng...Solen lockar.

Ha en härlig dag allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0