Jag är en svag människa

Trots tidigare dissning av gatufesten så återfanns jag i vimlet där igår tillsammans med brorsan och Sara. Men jag har inga vittnen till det eftersom jag inte träffade en enda människa som jag kände, ja om man bortser från en kompis föräldrar då... och brorsans kompis....
Men jag har iallafall bildbevis på att jag har varit där! Det blev några svängar i karusellerna...:)





Vi hade riktigt roligt igår kväll. Började kvällen med Ständut blakk, sen förflyttade vi oss till karusellerna...sen var det dags för Uggla, kvällens höjdpunkt. Jag bryr mig inte om alla som idiotförklarar mig, för f*n vad bra han var!! Inte en enda sekund kände jag att jag ville gå därifrån, och då är inte jag typen som tycker om att stå rätt upp och ner sådär. Grymt bra!! När Uggla spelat klart så var det dags för Smalare än Thård, och det gick inte av för hackor det heller, det var ett under att jag hade rösten i behåll efter den där kvällen!
02.30 smög jag i säng, och med ett konstant ringade i öronen och med ett leende på läpparna somnade jag.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0