Lost track of time

Dagen har gått nästan helt enligt planerna.

Fränna dök upp right on time. Vi dukade fram lite kladdkaka, grädde och kaffe... M har blivit en hejare på kladdkaka! :)
När M kom hem så blev det lite lunch, snabbvarianten korv och bröd! :) Men snabbt behöver inte vara dåligt... med ett glas kall mjölk så är det ju nästan oslagbart! :)

     



Efter lunchen tog M med sig barnen för lite bad i lilla bandsjön, så jag och Fränna fick hela eftermiddag tillsammans i lugn och ro, och mycket skvaller blev det... Vi hade en jättetrevlig eftermiddag, uppenbarligen.
När M och barnen stannade bilen utanför staketet utan att kliva ur, så frågade jag till slut lite irriterat; Vad väntar du på?? Parkera bilen nån gång!
Snacka om panik när M svarar: Jag väntar på dig! Klockan är 15.35!
PANIK!!!! Jag skulle ju vara hos sjukgymnasten kl 15.45!!! Och jag som satt i godan ro, och absolut inte var klar att åka någonstans. Men jag fick lite fart på kroppen iallafall, och hann i någorlunda tid iallafall.
Väl där så blev det lite ultraljud och tens...så vi får se hur det känns imorgon.
Men för att summera; Jag hade en så trevlig dag med Fränna, att jag glömde tid och rum! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0