Maximalt antal soltimmar.

När jag hade vaknat till liv imorse så hade M packat badväskan, så det var bara att pallra sig ut i bilen, sporthallsbadet väntade.
Där låg jag som en strandad säl tills solen gick i moln 16.30.
Jorå, jag var och badade med barnen oxå, åkte rutschkana oxå...:) Jätteroligt. Synd att man inte är ensam om att tycka det bara...:)
När vi kom hem så började det regna, så idag kan man verkligen säga att man har fått ut det mesta av soltimmarna.

Efter middagen somnade jag ute på altansoffan med Gizmo på bröstet...var så vansinnigt trött. Så snälla Markus tog med sig ungarna på en cykeltur så att jag fick vara ensam en stund. Verkligen uppskattat.

Nu väntar en lugn stund i soffan och lite film... ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0