Morgondagens horoskop för oxar

Hmmm...hade planer på att bege mig till Ljustorp imorgon för lite bingo-spel, men om jag ska tro mitt horoskop, som har följande att säga, så ska jag kanske avstå:

Tur: Du har tur i smått men chansen till lönehöjning eller större spelvinst är just nu mycket liten.

Vidare så sias det om min hälsa...men då i form av en envis förkylning...skulle ju kunna vara mitt ryggbesvär som är envist!? Jag får iallafall rådet att stanna i sängen några dagar, vilket jag inte skulle ha något emot eftersom jag är vansinnigt trött för jämnan.

Under relationer finns det verkligen varningstecken; Det verkar som om allt du säger missuppfattas. Undvik kontakt med dina vänner idag.

Så nu vet ni varför jag inte kommer att svara om ni ringer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0