Oxstabesöket kostade oss ett barn

Men jag klagar inte! :)
Som vanligt hade vi en trevlig stund tillsammans med Marlene och Kimmen, många skratt och bitska kommentarer...:)

När vi hade försökt komma iväg i en timmes tid, så tröttnade barnen (Nova och Demi) och föreslog att Nova skulle få sova över, och man kommer väl ihåg hur det var när man själv var liten, sånna oplanerade saker var ju fantastiskt roliga att få göra... så när Marlene och Kimmen tyckte att det var ok, så satte inte vi heller några käppar i hjulet. Nova blev jätteglad...Neo blev inte fullt lika glad... Men med löftet om att få sova där någon annan gång och min önskan om hans sällskap inatt, så följde han med oss utan större protester.
Jättesnällt av M & K att låta Nova sova över!!

Så nu är Neo nerbäddad, M håller på att göra iordning några kvällsmackor och vi ska snart slå igång en film...
Myyyysigt! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marléne

Å herregud när gick ni och lade er igår?! Gissar att det blev sent... Skulle bara säga att jag jobbar min sista dag nu! Känns så skönt att få vara ledig. Tjohoo! // M. =)

2008-07-18 @ 07:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0