Randy Robitaille till Timrå?

Obekräftade rykten... det är kanske just därför som det är rykten. :) Men lite spännande är det ju...:)
Randy som förstecenter skulle kunna vara grejer det... eller känner Jonte sig så pass manad inför sin nya position att han gör dundersuccé och kliver rätt in i första linan?!
Och med de här tankarna i huvudet så dök plötsligt panik-känslorna upp i mig igen, för tredje gången idag; Om jag har tolkat mailet från min chef rätt, så kommer jag att befinna mig i Norrköping den 18 september, och alla vet väl vad som händer den 18 september!??!? För er som inte vet; skämmes!! Och för er som vet, så skriker vi tillsammans; ELITSERIEPREMIÄR!!!!!
Jag ber till gud att jag misstolkat mailet... jag gråter blod om jag befinner mig i Norrköping denna dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0