Ryggskott...inte lite...bara mycket

Ja vad ska man säga... några piller senare så är läget oförändrat... det enda som är förändrat är mitt humör... Jag blir så j*vla vansinnig över att behöva ha det så här!!
Pillrena hjälper korta stunder... och varje stund får mig att tro; Nu vänder det, nu blir jag bättre... men sen så smyger värken sig tillbaka, sakta sakta... för att sen slå till med full kraft igen, och man går som en gammal j*vla kärring som har skitit på sig... Inte ens min favoritsyssla, (ligga på soffan och mysa) funkar ju... jag blir bara frustrerad av att ligga i soffan... jag hittar ju ingen avslappnad ställning...
2 timmar sen senaste pillerintaget... jag sa till M att det borde vara dax igen, men han hade grym koll på tiden... så icke sa Nicke...
Han har iallafall varit och inhandlat en 200 g schweizernöt-chokladkaka som lite tröst... och det kan verkligen behövas, han tycker att vi ska se på The Happening ikväll... och vad innebär det?! Jo en massa skrämsel-scener som ska få mig att hoppa högt i soffan och skrika högt av smärta...
Vad är det för fel på 100 procentig omtanke!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0