Sex and the city och kärlek hemma

Japp, nu har vi äntligen sett den, och vi är supernöjda!!!
Den hade allt; kärlek, hat, skratt och gråt! Även kiss och bajs-humorn blev tillfredsställd...:) Litet minus bara att min kiss-blåsa gjorde sig påminnd, så sista timmen satt jag och hoppades att filmen inte skulle bjuda på några mer hysteriska skratt-attacker...

Hemresan blev oxå en del att lägga i väskan för upplevelser denna kväll...regnet stod nämligen som spön i backen, och åkrädd som jag är, så uppmanade jag C att köra vääääldigt försiktigt på motorvägen...så vissa partier färdades vi i 70 km/h...:) Men vi kom iallafall hem säkert! :)
När vi svängde in på vår gata, så noterade jag att rullgardinerna i barnens rum fortfarande var uppdragna, och det är ju lika med vakna barn... så för att förhala hemkomsten lite, så tog vi en sväng ner längs gatan... och så här såg det ut när vi närmade oss vårt hus...




Väl hemma så var i stort sett hela familjen samlad, endast Hilding saknades... Kan man bli annat än varm om hjärtat när man kommer hem och det ser ut så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0