Sex and the city

Tydligen så ska jag se den på onsdag...
När jag för en stund sen kollade av min mail, så dök där upp en bokningsbekräftelse på Sex and the City. Först trodde jag att det var nåt reklammail, men just ordet bokningsbekräftelse fick mig att backa tillbaka... SAY WHAT?! Jag har inte bokat nån bio....
Jag vet inte om det är några karlar som känner att de måste kompensera en viss frånvaro eller vad det är frågan om, men vi (Cocarola och jag) har ju pratat länge om att se den, så visst, vi går!! :)

Ska bara kolla i kalendern om jag kan just den dagen....:P

Kommentarer
Postat av: Marléne Lindström

Helllo! Grattis i efterskott på bröllopsdagen! Blir en händelserik vecka nu då, när vi dessutom ska till Furuvik på söndag..:) (för att inte säga en dyr vecka, speciellt för er). Appropå ingenting har vi börjat renovera Nikes rum nu...tihi (trogen segrar)// Marléne

2008-07-11 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0