Slut som artist

Inatt kunde jag inte sova... tusen tankar som snurrade i huvudet på mig, och så rädslan för att försova mig. H-E skulle hämta mig 07.20 imorse...
Men det gick bra, trots att jag inte sovit många minuter inatt, så kom jag upp och jag var klar i tid.
Sen bar det av till Vännäs...ca 3 timmars resa.... sen möte i 5 timmar, och sen 3 timmars bilresa hem igen... och väl hemma så hinner man bara sätta foten innanför dörren så åker M till spegelhallen med J... Inte vad jag hade högst på önskelistan, men vad gör man...
Jag hoppas på pissregn imorgon så att man bara kan dra täcket över huvudet och sova....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej



Hur har ni det på semestern? Jag längtar så mycket efter att vara ledig!! men men den som väntar på någe gott sägs det...



Ha en skön dag

Kram från Susen

2008-07-10 @ 08:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0