Snabba ryck

För att göra ett tillägg i tidigare lista; * Morgonpromenad med Neo i vagn. Check!

Då Markus morgonhumör hade en liten svacka, så packade jag ner Neo i vagnen och begav mig ut på en liten morgonpromenad. Så nu har jag varit nyttig oxå.
Frissan är bokad, både för mig och Neo, så kl 16 idag ska våra huvuden trimmas.

Cykel-jakten har trappats upp, nu finns ytterligare en cykel med på intresselistan, så ev. redan ikväll kan jag vara ägare till en bättre begagnad cykel. Vore fint. Min nuvarande cykel inbjuder inte direkt till några längre turer då framdäcket vobblar, sömmarna, (om det nu finns sånna på ett cykeldäck) hotar att brista vilken sekund som helst, och styret bara skriker; Sväng inte, belasta mig inte för fem öre, för då lossnar jag!! Men det är ju så, köp billigt = köp skit.

Nu ska M iväg och spegla sig, så jag ska ta och bege mig ut på gården med kidsen, och bikinin åker på för att öka chansen till bränna maximalt.

Ha en bra dag, även ni som jobbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0