Status: Oförändrat

Efter en natt som inte går att beskriva, så är jag nu uppstigen sen en halvtimme tillbaka... Kl 6 imorse gav jag upp, hasade mig ut till medicinskåpet och plockade åt mig en distalgesic och en alvedon, och sen tillbaka till sängen igen. En timme senare började jag äntligen känna någon verkan och kunde då somna om igen... tills barnen kom in och gormade och Neo hängde sig över mina knän... smärtsamt vaken igen.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, (men endast för att jag ska få ta ett till piller) och sen väntar duschen, ett besök inne i stan hos Mogge och Jessika står nämligen på dagordningen... tacka vet jag piller!!


Pain and out!


Kommentarer
Postat av: Carro

men du din stackare, har du gått och fått ryggskott?!! Inte bra, men det var väl tur att det kom nu och inte innan ni skulle fira bröllopsdag! Ni verkar ha haft det supermysigt ( förutom det stjärtonda då..)Kommer i håg dagen ni gifte er, fasligt vad varmt det var då och ett jättefint bröllop! Hälsa maken så gott! Nu ska vi ner till grannarna och grilla lite, hoppas bara att det inte kommer en till störtskur!! Kramen!!!

2008-07-12 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0