*suck*

Man säger det varenda år, men man lär sig aldrig; Vad ska man in på gatufesten å göra???

Trots planerna på att bojkotta tillställningen i år, så hamnade vi likt förbannat där. Och samma scenario som alltid; trångt och jävligt, pengarna får vingar, nä förresten, pengarna får sjutton jet-motorer, och ungarna förvandlas till hemska, griniga och bortskämda brats! Och i samma ögonblick som deras förvandling sker, så händer även nåt i mig, jag som i vanliga fall är väldigt lugn och harmonisk (diskutera inte emot!), blir till en eldsprutande drake som bara spottar och fräser...
Och jag som ska in igen imorgon.... jag får se hur det blir med det... har redan förvarnat brorsan om att det inte blir nåt...Sara har ju oxå anslutit, så han blir ju inte ensam isåfall.
Fast det vore ju trist oxå om jag bangar...hade ju sett fram emot en kväll med brorsan. Men men, det går väl fler tåg....

Kommentarer
Postat av: malin

nu är du för negativ, gatufesten is a state of mind, man måste omfamna ;D

2008-07-03 @ 15:15:28
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0