Sugen på ny tatuering

Sitter och tittar på Miami Ink, och genast infinner sig suget efter en ny tatuering.
Jag kommer att göra en till...frågan är bara vad och var.. är lite inne på att göra en tatuering som pappa proppsar på... Jag har alltid fått höra att jag är en räv. Jämt när jag har velat ha något så har jag smygit på pappa med min lenaste röst och mina blidaste ögon... och pappa hävdar bestämt att han har sett min rävsvans skymta vid dessa tillfällen oxå...
Så jag klurar på en tatuering där en rävsvans ingår....
Nån som är duktig på att teckna?! Hör av er isåfall! :)

Kommentarer
Postat av: Fifick

Vill du ha bara ha en rävsvans eller en rävsvans med en räv.=) Eller något annat.

2008-07-14 @ 00:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0