Sweeeet

Det blev varken café eller staden igår kväll. Vi hamnade i Oxsta hos M&K istället, och det blev ju minst lika bra, fika fick vi, och vi slapp frysa, fick ju dessutom trevligt sällskap fram till kl 00. :)
Och min rädsla över att inte var utsövd idag pga sent rumblande var ju heeeelt obefogad. Kl. blev nämligen hela 11.18 innan jag slog upp mina klarblå! :) Sweeet! Det kan man inte klaga på....

Så nu väntar lite brunch, och sen ska vi iväg och hämta vilddjuren hos Johan och Carola. Helt underbart att bli erbjuden barnvakt sådär utan vidare... och det bästa är ju att ni finns där när vi behöver barnvakt oxå, tack J & C, ni är toppen!!


Jaja, jag ska skynda mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det går bra att vara ironisk

2008-07-06 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0