There was sun, there was rain...

...och grillad korv.

Efter en något hysterisk morgon, med början kl 5 då det blev ett litet läckage i en av sängarna, så kom vi så småningom iväg till Norra Berget för lite lek och grillning.
Redan efter 10 minuter satt fyra små fågelungar och frågade om vi inte skulle fika snart, de hade ju ingenstans att vara?! Efter att jag hade plockat upp hakan från marken och upplyst de om att det fanns en hel lekpark med massor av saker att göra, så lommade de iväg och lekte jättebra i nästan tre timmar, ja vi hade såklart lite paus för grillning, och lite senare en paus för lite fika.
Innan vi begav oss hemöver, så tog vi svängen förbi grisarna...och där uppmärksammade barnen att det inte luktade mumma...:)



Nova gick och höll för näsan hela tiden vi var där...:)

Sen var det dags för den obligatoriska rundan upp i utsiktstornet, men eftersom jag lider av höjdskräck, och jag får panik av att se ungarna stå och luta sig mot räcket som finns, så stannade jag på säker mark.
Det var jobbigt nog när de posade på muren...skyndade mig att ta bilden och sedan lyfta ner de igen...



Trots regnet som föll ett tag, så hade vi en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0