Trött och sliten

Igårnatt hade jag svårt att somna... jag brukar ha det när det är nåt speciellt på gång, så igår snurrade det en massa tankar om jobbet, och jag kunde bara inte somna... jag låg och vred mig i 1 timme innan M kom och la sig. Somnade nån gång efter midnatt, fast det skulle lika gärna ha kunnat vara fem minuter innan klockan ringde 06.30... Då tassade jag upp, smög in i duschen, smög ut ur duschen, lirkade upp hårblåsen ur lådan....tassade över ett skoningslöst knarrande golv, in i tvättstugan, fönade håret... and so on...allt för att inte väcka familjen som är ledig en vecka till. Och jag lyckades, så det var värt besväret.
Iallafall, en sen kväll, tidig morgon, mycket att göra på jobbet, en rygg som värker så in i h-vete har iallafall gjort mig trött....trött....trött....

Nu sitter M och Freddas och tittar på What happens i Vegas, och jag lär nog inte vara vaken många minuter till...
Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0