Utmaning

Jag har blivit utmanad av Hellen :)

1) Vad åt du till frukost? Havregryn, lingonsylt och mjölk.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.



3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Markus

4) Vilken färg har din dator? Svart och lite silver

5) När var du arg senast? I söndags

6) Ditt bästa minne från skoltiden? Det måste vara...studenten...då allt tog slut...:)

7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Konfirmationsresan i åttan.

8) Yoga eller löpning? Absolut inte löpning, men jag har inte ens provat yoga, så varken eller måste det ju bli...

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Bolognese, alla dar...

10) Vilka tidningar läser du regelbundet? ST och Aftonbladet

11) Favoritkarraktär i deckare? Hmmm...vet faktiskt inte...

12) TV program du aldrig missar? Desperate Housewifes

13) Vem är du avundsjuk på? Carola & Johan...slå upp livsnjutare i ordboken, så hittar ni en bild på dom där. :)

14) Din bästa revansch? Inte en susning

15) Din bästa respektive sämsta chef? Min chef på Bolagsverket är den absolut bästa jag har haft, men jag har nog aldrig haft en dålig chef...eller jo, chefen på Ica är den sämsta. 

16) Mat som du aldrig någonsin kommer äta. Orsak? Bortsett från alla konstigheter, så toppar fisk och skaldjur listan över mat som jag aldrig kommer att äta.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Björn Gustafsson

18) Kaffe eller te?  Kaffe

19) Skostorlek? 40

20) Hur ofta är du på IKEA? Långt ifrån ofta, det har blivit alldeles för bökigt att åka iväg hela familjen.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Resor... och en massa fina presenter till nära och kära, (typ en enplans-villa till mamma och pappa, en husvagn till J & C) :)

Jag utmanar Markus,  Fredde och Linda


Kommentarer
Postat av: Fifick

Utmaningen är avklarad.

2008-08-01 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0