Vad säger vi?

GUBBJ*VEL!!!

Nä, idag gick det verkligen inge bra! Och ska jag vara ärlig, så är jag heligt förbannad! Här pallrar man sig iväg till Kovland, trots ett j*vla ryggskott som aldrig vill ge med sig... och vad får man som tack?! Jo det ska jag tala om; Regn, dåligt ljud och siffror som landade likt...ja jag vet inte vad!
Mantrat för dagen var: Gubbj*vel....gubbj*vel....gubbj*vel...
Ja jag  vet, det är inte utroparens fel, men nån måste man ju få lägga skulden på! Och eftersom han för det mesta är ganska dryg, så är det väldigt lätt att lägga skulden på honom.

Nä, nya tag nästa vecka, dock blir det utan min bingopartner då, men det får funka ändå.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, tack så mycket :D ja, jag ser värsta rock ut! och idag var jag sur så jag sminkade mig mörkt för att se elak ut - bara elgitarren som fattades ;)

2008-07-16 @ 01:38:31
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0