Vi köper inget till varandra va´?!

Finns det nåt mer irriterande?!
Idag har vi vår bröllopsdag, och inför den här dagen så har den frågan dykt upp; Vi köper inget till varandra va´?! Varför ställer man en sån fråga? Är det för att dölja sin egna dåliga fantasi eller brist på ork? Eller bottnar frågan i omtänksamhet för ekonomin? Eller är det bara en undanmanöver?
I det här fallet var det tydligen en undanmanöver...för nog hade han en present i morse! Men inte jag. Men han har ju fått mig, det är ju en present som räcker livet ut! :P

Ja hur ser dagen ut nu då...? Jo, den börjar efter lunch med en motorcykeltur till Norrfällsviken, där avnjuter vi medhavd fika, sen åker vi hemåt igen. Byter transportmedel hemma hos mamma och pappa, och beger oss därefter in till stan och upp på Södra Berget för lite spa och sedan övernattning. Och då, vet ni vad som väntar imorgonbitti....ja precis; HOTELLFRUKOST!!!! :)

Så nu ska jag gå och packa barnens övernattningsväska, (de sover hos mamma och pappa inatt) och så ska jag packa våran övernattningsväska...:)

Ha en bra dag gott folk, det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Linda T

Grattis på Bröllopsdagen!

2008-07-10 @ 17:13:15
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0