Ännu en bra dag på jobbet

Idag var det dags att påbörja projekt upprensning. Och ska jag vara ärlig så misstänkte jag att det skulle ta hela den här veckan att komma igenom alla ärenden, men jag och M jobbar bra tillsammans, och innan dagen var slut så var vi klara... något mosiga i skallarna, men jobbet var gjort. Jag tycker att det funkar riktigt bra med M, det är nästan så att det känns tråkigt att han snart slutar och att vi inte ska jobba tillsammans hela tiden. Men man vänjer sig väl vid att vara själv oxå misstänker jag. :)

Jag kan iallafall konstatera att jag är väldigt nöjd med mitt byte av jobb, trots att jag trivdes på mitt förra jobb oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0