Blott 15 år

Min åldersnoja kan läggas på hyllan.
Inom loppet av två dagar, har jag två gånger fått höra att jag är omogen... de har kanske inte använt just det ordet, men igår fick jag höra att jag beter mig som en 15-åring ibland... och idag när jag berättade det för jobb-M, så instämde han?! Så rimligtvis borde jag kunna lägga bort min åldersnoja...man är ju inte äldre än man gör sig... så nu ska jag plocka fram mina mysbyxor och börjar svänga mig med ord som; fett nice, du äger och typ ba´....

Chill.

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Waz up bi-a? Läget lr?

Du, omogen? ler asg!

Vi kansje ej är olik du o ja :-)



See ya

2008-06-18 @ 09:30:58
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0