Change of plans

Dagen blev inte alls som jag hade förväntat mig.

De starka killarna senarelade sin spegeltid, och vips, så var hela dagen som ett blankt blad.
Jag och Nova tog tillfället att åka och hälsa på min farmor, det är alldeles för långt mellan gångerna jag tar mig den tiden. Även om farmor verkade trött, så tror jag att hon uppskattade besöket.

När vi kom hem så blev det lite lunch, och precis när vi skulle till att bege oss till Birsta, så dök mamma upp. Men efter att ha varit sociala en liten stund, så satte vi foten i stjärten på mamsen, och begav oss.
Tanken var att valla ungarna på "Småland", men då kön beräknades till en halvtimme för att få komma in dit, så åkte vi till Drakborgen istället.
Där tillbringade vi några timmar, och när vi begav oss därifrån, så var det fyra trötta själar som stapplade in på Max för lite näringsintag...om man får räkna ett skrov som näring. Näring är det nog...men är det bra näring?! Om det tvistar de lärda...:)

Framåt kvällningen kom så Maja och Oscar, efterlängtade som få! :) Carola stannade kvar för en kopp kaffe och lite snack, och det var väl tur det, eftersom hon överger mig på bingon imorgon.
Det har varit full rulle på barnen hela kvällen.... tills för ca. 10 minuter sen. De leker helt otroligt bra tillsammans, jätteroligt!!
Men nu sover iallafall alla fyra... och snart sover nog även vi...

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0