Dagens planer

Idag hade jag beställt sol, men den beställningen verkar ha kommit bort med posten...

Två starka killar ska idag få lite spegel-tid, och eftersom C jobbar, så ska jag vara barnvakt. Ja, jag får faktiskt säga barnvakt, eftersom det inte bara är mina egna barn. :)
Sen vet jag faktiskt inte vad dagen i övrigt har att erbjuda....lite handling misstänker jag.
Maja och Oscar kommer och ska sova hos oss ikväll, men de kommer inte förrän efter middagstid, så jag kan nog sätta en lapp på att jag kommer att få utstå en hel del tjat innan de väl är här. "-Kommer de inte snart? När kommer de?? Jag vill att de ska komma NU!!" :)
Men tålamod är en dygd, sägs det ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0