Dålig kontakt

Idag åkte jag till jobbet med tanken helt inställd på att jobba hårt... hade mycket att ta mig för idag... Men det gick ju helt i stöpet då systemet inte fungerade.  Så idag har jag i stort sett rullat tummarna hela dagen... jag fick igång systemet någorlunda ett tag, så några offerter fick vi till, men sen gjorde systemet kväll... och kl 14.30 gjorde vi oxå det.
Så jag åkte och hämtade barnen lite tidigare än bestämt istället, och sen for vi hem och gjorde oss klara för kalas istället.
Det är Fredriks 17-årsdag idag, grattis Fredrik!!

Markus åkte motorcykel idag, så vi behövde inte vänta på honom, och tur var väl det, med tanke på dessa vansinniga köer ut till Njurunda.
Det finns inte ett hus i världen, som skulle kunna få mig att vilja bo där ute.... jag var så j*vla förbannad när jag väl hade kommit ut till Nolby, så jag hade kunnat slagit nån...  Vilket jävla vansinne...Usch!! Tur att vi inte behöver åka ut dit i rusningstrafik många gånger per år.

Väl där så bjöds det på hamburgare och senare tårta... mycket gott!

Och nu är vi hemkomna igen, alldeles lagom till avspark slog jag igång tv:n... så nu ska jag koncentrera mig på matchen och göra vad jag kan för att se till att det blir seger...
Har slagit vad om 50 kr med Metha... jag tippar 2-1 till Sverige och hon tror på 2-2.
Vi får väl se...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0