En bra dag på jobbet

Idag har vi haft fullt upp...och det gillar jag! :) Och jag börjar ju fatta lite av vad det går ut på iallafall! Har ju till och med vågat mig på lite egna initiativ...:)

På lunchen knallade jag upp till Åsa och Bolagsverket och käkade lite lunch där med henne och alla andra gamla kollegor.. kul att träffa dom igen! Skönt att sitta och surra med folk som man känner...har inte fått så mycket kontakt med folk på jobbet än...kanske mest beroende på att jag inte går och fikar samtidigt som de... men jag får bli lite varm i kläderna först, och så blir det nog annorlunda sen när M slutar, då är jag ju ensam, så då lär jag nog söka mig mer till de andra.

Det blir nog bra...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0