En härlig dag på jobbet

Idag hade all nervositet lagt sig och jag var redo att fortsätta med allt lärande. Och idag har vi faktiskt gjort lite nytta, och saker som jag har kunnat tidigare började falla på plats igen, jätteskönt att känna att man kan plocka fram användbara saker.
Har idag även förstått att anledningen till att många var lite avvaktande igår var att de förväntade sig att min chef skulle gå runt och presentera mig, och jag håller med, det borde hon såklart ha gjort. Men det är kanske inte så lätt för henne heller, hon hade tydligen bara varit i Sundsvall en eller två gånger tidigare.
Idag har det känts jättebra och jätteroligt att vara på ett nytt jobb! :)
Och jag ska väl inte sticka under stolen med att jag inte hade något emot lunchen och fikat heller...;)

Här kommer några bilder från lunch och fika...:)



Bild 1: Hellen, Marcus och Thomas
Bild 2: Mina ben :)
Bild 3: Hellens och Marcus fötter fick oxå vara med :9
Bild 4: På eftermiddagsfikat fick det bli en glass.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej



Hur går det för dig?



Har inte sett dig något här nere....



Ha en bra dag/Susanne

2008-06-04 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0