En klump i magen och ett konstigt humör...

...Återigen är Winnerbäck citerad...:)

Men det är inte så farligt som det låter... Dagen har gått bra, jag har haft jättemycket att göra och känner att jag börjar få flyt på saker och ting.
H-E var in en sväng på jobbet, så vi gick ut och käkade lunch tillsammans med M och M. Jag bjöd M på lunch som en liten going away/tack för allt-present...eller vad man ska kalla det...:)
Efter att ha röjt undan det viktigaste, så avvek jag hastigt och lustigt, tack och hej, vi ses efter semestern. Efter mig lämnade jag X antal fågelholkar...:)

Väl hemma efter hämtning på dagis så var det dags för middag...och för att fira in semestern så åkte vinglaset fram! Men bara för att fira litegrann...vi skulle nämligen vara barnvakt åt Isaac idag...
Så just nu ligger han ute i vagnen och sover, sockerkakan jäser i ugnen, och snart kommer pappa hit på en kopp kaffe.
Ska nog försöka få hit brorsan och Sara på en kopp oxå, vi får se hur det går.

En bra kväll blir det nog i vilket fall! :)

Nu vaknar Isaac...vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en skön semester!

2008-06-27 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0