En riktigt bra lördag, till slut.

Lördagen var tänkt bli en dag på sporthallsbadet, men vädret ville annat. Och det var kanske tur det, för mina bihålor värkte och huvudet höll på att sprängas i bitar. Så det blev 2 alvedon och sängen i två timmar istället. När jag vaknat igen så packade vi ihop oss och åkte till familjen Winsa för lite grillning, vin och singstar.
3 fläskfiléer senare var vi mätta och belåtna... men plats för kladdkaka och grädde finns det ju alltid, så även det dukades fram. Smaskens!
Innan kvällen spikades så hade vi fått avlägga löfte om att tv:n skulle få vara igång så att J kunde titta på fotbollen, och det kunde vi ju gå med på såklart. Men när så klockan var slagen så hade ju singstar hittat fram, och då kan man ju bara inte sluta... Så J avstod från fotbollen, trots att vi sa att vi kunde sluta... Fast det skulle visa sig vara svårt att sluta... eftersom klockan blev 02 innan vi stängde av och begav oss hemöver.

Nu höll jag nästan på att glömma det viktigaste, vilka som vann kvällens lilla sångtävling.... Jag och Cola tävlade mot Markus och Johan... och vi lät de vinna några låtar iallafall, men annars var det ju en jordskredsseger av damerna! :)

Tack J&C för en jättetrevlig kväll!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0