För att vara slö...

...så har jag fått mycket gjort idag. Det har varit en jätterolig dag, har äntligen kunnat börja göra saker utan att fråga först. ;) Det tog sin lilla tid, men nu är jag där. :P

Pga att opeln lämnades på verkstan imorse, och M tog passaten hem igen (han är klen idag), så var jag billös.... det löste sig dock ganska bra eftersom brorsan ställde upp och kom och hämtade mig. Tack!

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags att ta fikaväskan och bege sig till Cocarola, för vidare färd mot Kovland och vår snack-kväll (bingo). Kan det vara så att det är ikväll det händer?? Håll tummarna! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på bingon! :-)

2008-06-24 @ 19:02:56
Postat av: malin

haha, vadå, blev du orolig? :D jossan blev helt till sig...:D

2008-06-24 @ 21:36:14
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0