Gud vad mycket tok!!!

Nån gång för länge sen fick jag nåt mail från en av mina kusiner, där han tyckte att jag skulle gå med i Tagged. Jag har ingen aning om vad det är, och har inte fattat hur man ska göra med det. Men iallafall... för nån vecka sen satt jag och kikade på det, och kom iallafall fram till att man skulle lägga in en profilbild...sagt och gjort, nu är den på plats....problemet är nu bara att så fort jag är inloggad på msn, så får jag en massa mail, från världens alla hörn och kanter, från killar som undrar hur jag mår osv. En del på svenska, en del på engelska... Varför????? Låt mig vara!!! Det senaste fick mig att skratta högt för mig själv... en del är ju inte riktigt kloka...

Ni ska få se.... här kommer det:

Hi , u know u look like a smouth beautifull cat , u are very enticing and charming .
ur eyes are the most attractive that i have ever seen .
Sweety my heart has set on u just through my seeing ur pictures . Your lips are like a bee hive that are very sweet . Your face is like a light's candle that would enlighten a dark sea . Your shape is as slim as a deer .
Finally, u have actually, appeased my inner ego .

Kan man få lite smör till det där?! *skrattar*
Nu jagar jag min kusin för att ställa honom mot väggen; vad har han lurat in mig i??? Det verkar ju vara värsta dating-sidan... och det gott folk, kan jag vara utan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0