Hård dag

Igår blev det äntligen av; mina blom-inköp på Plantagen. Men det var i grevens tid... jag vet inte vad jag tänkte på, eller med. Det var ett väldigt urplockat sortiment som återstod, så i år vinner inte mina blomlådorna något pris för mest planerade lådan. Det blev väldigt enkelspårigt med en sorts blommor...*suck* Men nu lär jag ju aldrig göra om det misstaget igen, nästa år kommer jag att vara ute i god tid!!

Jag fick bra (?!) hjälp av Nova med planteringen...hon tyckte att det var jätteroligt att få hjälpa till.
Efter en hel del slit med det, så var det dags för lunch...och sen för att göra sig förtjänt av en kopp kaffe med rabarberpaj och marsan-sås så blev det gräsklippning. Vi har inte någon stor tomt, men det tar sin lilla tid...
Precis när vi hade fikat klart, så dök pappa upp... som tur var så fanns det fika kvar åt honom oxå. Kul med lite spontanbesök så där! :)

Dagen avrundades med en mysig stund i soffan, med täcket uppdraget till hakan, och Die Hard 4 som rullade för mig bakom stängda ögonlock....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0