Het kille och fjärilar i magen

Idag har pappsen varit här och ätit mat med oss, det blev lite grillat idag oxå.  Han hade med sig motorcykeln som M ska få låna medans pappa är borta på jobb.
Lagom till kaffet och efterrätten kom L-H och Sara förbi, så jag fick gosa lite med Isaac idag oxå. :) När vi hade fikat klart så kände M att Neo var varm, så efter att ha tempat honom så var det bara att konstatera att M blir hemma med honom imorgon, 39.1 i feber igen. Kanske inte direkt läge för mig att vabba imorgon... får fjärilar i magen när jag tänker på att det är dags att jobba imorgon. Dels är jag nervös för hur jag kommer att bli bemött, och sen är jag ju såklart nervös för hur kroppen kommer att reagera. Men det har känts bra ett tag nu, har knappt haft någon hjärtklappning alls.

Hur ska jag klara mig utan att kunna blogga...? Hahaha... närå, det är ingen fara... Jag ser fram emot morgondagen otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0