Hopplösheten börjar infinna sig

Ännu en tisdag utan vinst...

Det började så bra... Carola satt och väntade redan på första bingon...men inget... Humöret var på topp, skvallret nådde oanade höjder idag, Carola körde nästan i diket då hon låg dubbelvikt och kippade efter andan...vad som fick hennes ögon att tåras i den värsta skratt-attacken i vår bingo-historia, det får inte ni veta...:) Men vansinnigt roligt var det iallafall! :)

Men i takt med att vindarna utanför våra nervevade fönsterrutor började öka i styrka, så sjönk vårt hopp, igen... Inte bara hoppet om att äntligen få med sig en vinst hem, utan även hoppet om att få lite värme, sol och bad den här sommaren. Det kändes som rena rama hösten där i Ånäsparken.
Man får inte direkt nån semesterkänsla...och till veckan börjar den... får hoppas att vädergudarna bestämmer sig för att låta solen skina lite iallafall.

Tack Linda för lyckönskningen iallafall! :)
Bättre lycka nästa gång! :)

Kommentarer
Postat av: Marléne

Helluuu bruden! Tänkte jag skulle sända en liten hälsning :). Hoppas allt är bra med er. Själv har jag någon konstig förkylning i kroppen som inte vill gå över. På midsommar kunde jag endast väsa, så nåt singstar blev det inte. Nu ska jag göra kväll. Ha det gott! /Marléne

2008-06-25 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0