Ingen är perfekt...

...och absolut inte jag.
Det finns ju såklart de i min närhet som försöker få mig att tro att jag är bra på alla sätt och vis... men då är det ju tur att det finns de som plockar ner mig på jorden igen... jag vill ju inte bli uppblåst...:)
Några av mina brister är; jag jobbar dåligt... har svårt för att lära... och har mycket problem, så jag tenderar att gråta ganska mycket...

Vad gör man med sån information? Prove them wrong? Skita i det helt? Bara lägga det helt åt sidan...? En ytterligare brist som jag har; Jag kan inte bara rycka på axlarna...
Men å andra sidan... det finns ju ett talesätt... nåt med stenar och glashus...Bara för att man säger att man har mycket att göra, så innebär det ju inte att man gör mycket....:)

Nä, idag är dagen då jag lär mig rycka på axlarna..:)

Kommentarer
Postat av: malin

det där med gråtandet går i släkten ;)

tips: jobba på donken, då lär man sig att rycka på axlarna...lite iafl :)

pussenkramenklappen!

2008-06-23 @ 21:55:46
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0