Kammade noll den här veckan oxå

Tisdag = Bingo

Förutsättningarna idag var ändrade... Idag kunde inte Cocarola följa med, av flera anledningar.... så jag övervägde ett tag att hoppa över det jag oxå, men efter att ha övertalat mamma om att sitta i bilen med mig istället för att sitta inomhus, så begav vi oss mot Kovland iallafall.
För att utöka chanserna att vinna, så spelade jag idag med tre brickor istället för de vanliga två.... tror ni att det hjälpte?? Inte då... visserligen satt jag och väntade två gånger idag...i vanliga fall blir det en gång... men vad gör väl det när jag ändå inte vinner??!!
Men vi måste ju komma närmare en vinst för varje gång vi blir utan? Visst låter väl det rimligt?

Jo, jag höll ju på att glömma... Jag mutade min mamma med fika och skvaller, så att vi skulle sitta i bilen... men vad hände?? Jo, vi träffade min moster där...inomhus...vid ett sånt där förhatligt bord...inomhus...isch... och det blev surr... och mer surr.... och sen, kom frågan från mamma; Ska vi inte sitta inne då?? *suck* Jaja, det är väl kanske inte så hemskt....
Men det gick inte många minuter innan jag kom ihåg varför jag inte tycker om att sitta inne.... sura gamla kärringar, som börjar hyscha en så fort de får syn på utroparen... sura gamla kärringar, som blänger på en så fort man gör en ansats till att vilja hosta... och hosta gjorde jag en hel del ikväll... andra sura gamla kärringar, som själva hostar så att man tror att de håller på att dö... sura gamla kärringar, som inte tycker om att jag upplyser mamma om att jag väntar.... Nä fy och usch!!!
Nästa gång ska Cocarola med, och vi ska sitta i bilen, och prata  precis hur högt vi vill!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0