Kändiskåta likt fjortisar :)

Jag, min chef och min kollega M, gick iväg för att käka lunch idag. Jag styrde vår kosa mot Storgatans Bar & Kök eftersom jag, efter några luncher med min måste-ha-buffé-vän på detta ställe, vet att de har väldigt goda pastarätter. När vi närmar oss så ser vi ju ganska omgående att uteserveringen är proppfull, så vi bestämmer oss för att slå oss ner inne istället. När vi är på väg in, så puttar jag på min chef och säger; Där har du ju en hockeystjärna....och pekar mot Jonte Hedströms håll, men då hon inte var särskilt hockeyintresserad så vart hon ju inte särskilt imponerad. :) Hon kontrade däremot med att säga att hon hade sett Zlatan på arlanda igår... då är ju inte han rätt person att imponera på mig med, så vi får väl säga att det står 0-0 i kändismatchen! :)

           VS          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0