Lagträff på storgatans bar & kök

Idag hade jag stämt lunchdate med Teddybjörnen Danielsson, och eftersom det inte kändes så aktuellt att rusa upp till torget för att mötas, som vi vanligtvis brukar göra, så stämde vi träff utanför Storgatans bar & kök. Eftersom jag är lite ovan mitt nya avstånd så blev jag lite sen, och T fick därmed stå och vänta på mig...men väl där så gav jag honom som vanligt en kram, fast det var visst inte så uppskattat... stackarn kunde ju knappt andas utan att det gjorde ont i revbenen/bröstet... och lite sadistisk som man är, så dunkade jag ju näven i bröstet på honom oxå...ooops. :)

När vi i stort sett var klara, så puttade jag på T och talade om för honom att Erik Andersson och Anton Axelsson kom intraskandes där oxå... och jag vet inte varför, men helt plötsligt blev han ännu sämre... verkade ha svårt att andas och såg ut att vilja kräkas...
När sedan Jonte, Björn Svensson, Hynning och Robin Jonsson oxå dök upp runt oss, så lyste paniken i hans ögon, så det var lika bra att ge upp och gå därifrån...
För er som inte redan har listat ut det, så är T en sån där Modo-it....:)

Kommentarer
Postat av: Teddybear

Idag mår man bättre igen, kan bero på att TIK viruset har gått ur kroppen... :-) Skönt att kunna djupandas igen !!

2008-06-05 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0