Middag i Oxsta

Igår ringde Marlene mig på jobbet och bjöd hem oss på middag...och det tackar man ju inte nej till efter en hård(?!) arbetsvecka.
Jag slutade tidigare än M, så jag tog en sväng på stan medans jag väntade på honom. Det är helt otroligt hur lite tid man behöver för att göra av med en massa pengar! :)
Tagen av fotbollsfebern som råder just nu, så traskade jag iväg till Stadium och köpte mig en Sverige-tröja...riktigt snygg faktiskt. Det blev även lite annat smått och gott...även de övriga tre familjemedlemmarna gynnandes av mitt shopping-rus.
Köpte även med mig en kvast till kvällens värdpar, för en gångs skull... annars brukar jag glömma mitt manér.

Kvällen bjöd på väldigt god mat, en hel del vin... skratt och diskussioner...barn-gos....och födelsedagspresent i efterskott...Jag ska få avnjuta spa nån dag här framöver...:) Tack så jättemycket! :)

Lägger in lite bilder från en som vanligt jättetrevlig kväll i Oxsta:










Det blev en lång kväll för kidsen...men de var jätteduktiga. :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja, nog blev det en massa bilder nog...:). Hoppas att ni får en fin midsommar, så hörs vi något framöver! Kram M.

2008-06-19 @ 08:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0