Perfekt start

Kvällen igår slutade på vanlig vis... Vi slog igång första Pirates-filmen, och när jag hade mulat godis tills jag var kräkfärdig så slog jag igen mina klarblå... skönt... Mindre skönt när man vaknar på soffan kl 02, och ska behöva förflytta mig till sängen...men det är väl smällar man får ta antar jag. :)

Imorse vaknade man som vanligt av ljudet till högljudda barn...men man får väl acceptera att det är så...förhoppningsvis blir det bättre nån gång...:)
Masade mig iallafall upp, satte igång kaffebryggaren...tänkte att en kopp kaffe och en smörgås skulle få mig i form. Viktväktarna lär väl vrida sig i plågor, men vad fan, det är semester! :)

Jag känner mig full av energi, det är underbart att ha semester....nu ska vi bara hålla tummarna för att finvädret infinner sig snart!

Nu ska vi snart göra oss klara för en tur till staden...ungarna ska bara göra av med lite överskottsenergi på övervåningen i form av dans och sång till Hard rock Halelujah...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0