Pest eller kolera?

Skitsnack, eller mycket skitsnack?

Ibland blir jag så förundrad över vuxenvärlden... vissa människor får mig att skämmas över att tillhöra den. Gränsen mellan arbetsplats och dagis är verkligen hårfin ibland... och det gör mig så frustrerad. Och det värsta är; deras beteende får mig att vilja bli barn igen, jag vill bara skrika och stampa i golvet... Eller kanske snarare vill jag nypa mig i armen och fråga mig själv; Är det verkligen sant? Är det här beteendet verkligt?!
Är det bara jag som ser vansinnet....är det bara jag som ser att det är ett sjukt beteende?? Fjanterier...

Nu väljer jag mellan skitsnack och mycket skitsnack...och jag väljer att vara den vuxna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0