Social inskolning

Jag har nu påbörjat min tredje vecka på mitt nya jobb, och idag tog vi (jag och M) ytterligare ett steg i "utbildningen", nämligen; Att vara delaktig på eftermiddagsfikat.
Men nu är det ju så här; man kan inte lära sig hur mycket som helst... ibland tar det bara stopp. Avsikten fanns, steget togs... kaffekoppen fylldes...men sen tog det stopp.
När jag insåg att det var proppat runt fikabordet så vände jag på klacken och gick tillbaka till min plats.
Jag upplyste M om att vi kunde skjuta på det här steget i utbildningen ett tag till...det torde gå ganska snabbt att lära sig... så det gör inget om vi väntar några dagar till med att eftermiddagsfika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0