Sol och bad

När jag vaknade imorse så blev jag varse att kvällen/natten hade satt sina spår, men det som inte dödar, det härdar, sägs det ju. Och med tanke på hur vansinnigt roligt vi hade, så var det helt klart värt det.

Nova fick sova över hos Maja, så vi hade bara Neo hemma, och tro det eller ej, men han sov faktiskt till 9.15... Riktigt skönt!
När vi hade ätit frukost så packade vi badväskan, svängde förbi the Winsa family, och sen åkte vi  tillsammans in till stan och sporthallsbadet. Riktigt varmt och skönt var det!
Men gårdagen hade satt sina spår på fler än bara mig, så vi kände oss nöjda efter bara ett par timmar.
För att återställa kroppen, så tog vi vägen om Max på vägen hem...skrovmål...smaskens!!

Innan vi återvände hem, så stannade vi till hos mina päron för en kopp kaffe och lite surr. Stämde av lite med våra planer inför hundköpet nästa sommar... it´s a green light... en golden-hanne vid namn Sam, blir vår nästa familjemedlem... Går jag händelserna i förväg... ja antagligen...:)... men man måste ju få drömma och planera, eller hur?! :)

Nä, nu är det dags för lite film innan det är dags att knoppa... ny arbetsvecka tar sin början imorgon, och jag ser fram emot den med spänning! :)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0