Starke man och ytterligare shopping

Efter en välbehövlig sovmorgon (barnen sov till 9.15) så gjorde vi oss klara och begav oss in till stan. M och barnen skulle och se Starke man tävling nere i hamnen, och jag tänkte shoppa lite mer. :)
Väl inne i stan så ville Nova följa med mig istället, så hon och jag traskade uppför storgatan...och alla drakar efter vägen var hon ju bara tvungen att provsitta, och vi hade ju ingen brådska, så det fick hon göra.

Min Sverige-tröja skapade avundsjuka hos mina päron, så vi gick och köpte en likadan tröja till pappa. Sen blev det lite shopping till barnen...
Lite senare anslöt M och Neo, så då blev det korv till barnen och lite vila. Trots vilan, så orkade Nova inte gå tillbaka till bilen, så M lät henne sitta på hans axlar...och då uppstod denna något udda syn...:)




Sen blev det lite grillning, fotboll och lite rabarberpaj ute på altanen medans regnet smattrade mot altantaket.

Det är verkligen guld värt att kunna sitta ute på altanen och mysa även när det regnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0