Surt sa räven.

Veckans sista arbetsdag är avklarad. Och det var en väldigt lugn dag må jag säga.
Innan lunch for jag och H-E ut till Timrå för att träffa en kund, som senare visades sig inte vara hemma... men men. Efter det så for vi till E.on Arena för lite lunch. Jag har aldrig ätit där förut, så det var kul att se hur det var. Maten var sådär, men det gjorde inget.
Efter att ha lunchat på B&K tidigare i veckan och stött på halva TIK där, alla utom Regin typ, så hoppades jag lite på att de kanske skulle luncha på arenan idag.
Men M tog snabbt ner mig på jorden igen med ett sms; Han är inte där va´?! Han är på B&K med mig och Junior.
What??? Vilken dålig tajming...:( Men men, M gav honom en puss från mig iallafall, så jag får vara nöjd ändå! :)

Efter lunchen var det dags för en liten kubb-turnering utanför jobbet. Jag anade av snacket innan att det låg en hel del prestige i de här mötena, så det var bäst att verkligen göra sitt bästa, vilket inte var mycket, men ändå, viljan fanns ju iallafall! :)
Lagen var inte enligt planerna och tidigare år, men jag tror nog att det var näst intill iallafall, jag väljer att tolka det så iallafall! :) Och med det sagt så tror jag att ni förstår vilket lag som vann....
Det vinnande laget belönades med en biobiljett...men även förlorarlaget fick en, som tröstpris.:)

Ikväll väntar cirkus med barnen och familjen Winsa, det ska bli kul! Förutsatt att man överlever hettan inne i tältet.

Jaja, hoppas att ni får en trevlig kväll, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0