Aktivitetsdag

Idag är det dags för den årliga aktivitetsdagen på dagis, vilket innebär krattning, flyttande av stenar eller nåt sånt... Jag brukar försöka göra mig så osynlig som möjligt! Jag hatar alla sociala supermorsor som får mig att verka värdelös. Det ska diskuteras lösningar på dagis/skola, det ska diskuteras olika inställningar på föräldrar med barn i skolan und so weiter... I hate it!!
Hade det inte varit för att Nova ska uppträda, så hade jag nog skickat dit Markus ensam... Mammorna älskar ju honom, han är ju såååå trevlig och social!
Visst, han är det, men jag orkar bara inte med dom...
Men som sagt, Nova ska uppträda... hon och två flickor till ska framföra en sång inför alla föräldrar och barn, så idag ska videokameran med! :)
Och barnen tycker ju att det är sååå roligt att ha oss där, så jag får härda ut tills dess att det är slut antar jag.

På återseende....

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, vad ska de sjunga?

2008-05-22 @ 22:24:13
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0