Bloggning har verkligen tusen ansikten.

Har suttit och kikat runt hos olika bloggare en stund nu, och det finns verkligen folk till allt!
Det bloggas om allt möjligt; hundar, skor, väskor, fika-stunder, fotboll, hockey, datorväskor, smink, andra bloggare som man har en väldans massa åsikter om, det är knappt så att man vågar skriva längre. Jag menar, jag är ju en total amatör. Använder mig av en standardmall, har ju ingen aning om hur man designar sin sida. Jag skriver om så totalt oväsentliga och ointressanta saker att knappt min egen mamma eller pappa står ut med att läsa. Men innebär det automatiskt att jag inte har rätt att göra det?? Innebär det att jag är sämre än andra? Ger det då andra rätten att klanka ner på mig?

Usch, vad djupt det blev...*ler*

Fast å andra sidan... det vette sjutton om Blondinbella skriver om så mycket mer spännande saker... fast hon är ju så totalt blåst, så bara det är ju roande i och för sig...:)
Äh, jag skriver för mitt eget höga nöjes skull, och du väljer själv om du vill läsa eller inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0