Call of the alarm

Farmor, (fast mormor för vissa) verkar bättre, eller det var åtminstone inte så farligt som jag först befarade. Hon är tjurig min farmor...vi har det vi brås på, jag och pappa...:)

Idag blir det en hemmadag för hela slanten! Och förhoppningsvis en sväng ut i solstolen oxå, det verkar vara hyfsat varmt idag.
Men först ska jag väl ägna mig åt lite tvätt, finns ju en hel del att stryka, och jag vet inte varför, men det verkar inte bli gjort om inte jag tar tag i det.

På eftermiddagen kommer Maja, hon ska sova över hos oss idag...Nova tjatar redan....eller korrigering; Hon har tjatat om det hela veckan! :) Men det är ju kul att de kommer så bra överens! Misstänker att Neo kommer att bli besviken på att hans kompis inte kommer, men vi får ta Oscar en annan helg istället.

Ja men då så...då var det dags att stryka lite då... Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0