Dagens första inlägg...

...kommer väldigt sent.
Men det har sin förklaring.
Inatt fick jag äntligen sova, och då sov jag, med besked! Klev inte upp förrän kl 10.45
Vilket då innebar att jag fick lite brådis, för idag var det dags för min kusins konfirmation, och Demi´s något sena födelsedagsfirande.
Med konfirmation, födelsedagsfirande, presentinköp och storhandling på schemat så ville jag bara lägga mig och sova igen. Men vi delade på familjen, så jag och Nova åkte på konfirmationen med efterföljande fika, och sen åkte vi direkt till Demi för att fira henne. Så det löste sig bra ändå till slut.
Men jag har iallafall ställt in morgondagens planer, imorgon måste jag få en dag utan tider att passa.
Man kan ju hoppas på lite fint väder iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0